Showing posts with label sold :). Show all posts
Showing posts with label sold :). Show all posts

Tuesday, August 26, 2014

MESH BRACELET 22MM SS

 atas

 panjangnya 16mm...kalau tangan kecil susah juga nak potong 
tali mesh ni sbb stainless steel. kalau tangan saiz besar ok sangat le.
kalau nak beli ukur dulu dgn jam yang nak dipakai.

 bahagian atas

 bahagian bawah


 Hak ni nak jual, saiz 22mm. Beli dari HongKong

Ini saya pakai...beli dari ebay seller Wjean canada
saiz 20mm US$78 harga buy it now.

TAPI KENA INGAT, TAK BOLEH NAK PAKAI DENGAN SEIKO FAT SPRING BAR....TAK LEPAS.

RM  SOLD DENGAN POS LAJU.   SMS/WHATSAPP  0194618285

Saturday, October 26, 2013

Omega Dynamic Replacement Strap - SOLD





new item
black nubuck leather
replacement strap for omega dynamic
unsign buckle

Thursday, September 5, 2013

DOXA - SOLD :)


1. watch
2. bracelet link
3. tag
4.warranty card
5. instruction booklet
6. box

Wednesday, May 1, 2013

DOXA - complet set for sale RM1300













Untuk jualan
used /terpakai
sapphire crystal
screw lock crown
Lengkap dengan kotak,paper, warranty card hingga november 2013
hanya dijual dengan bracelet ( two tone)
RM1300,boleh runding

serious buyer sms 0194618285