Thursday, December 8, 2011

Pengalaman Baru

Bulan Disember ini memberi pengalaman baru kepada aku...berkumpul dengan rakan-rakan yang sealiran.Terima kasih Bro Amar dan Bro Razif. Berbual seperti dah kenal lama. Masing-masing menceritakan pengalaman gila tentang jam. Pertemuan malam tadi menyaksikan beberapa ketul jam yang hebat telah menarik perhatian aku. Pertamanya Rado NCC. Aku tak ada sebiji pun Rado. Tetapi Rado NCC ni membuatkan aku terkesima. Pagi ini baru aku perasan, Rado Telur tak ada......


 Pertama kali melihat jam yang di tabur atas meja yang bukan milik peniaga jam....

 Jam-jam dalam kotak hitam tu dapat layanan istimewa dari Bro Razif

 Jam ini antara penghuni utama kotak hitam di atas, patutlah harga NCC ni tinggi, sememangnya cantik

 Captain Cook di sebelah kanan tu, ada sejarah kenapa namanya Cook, khas untuk tukang masak rupanya

 Sebiji lagi Rado NCC....



 Omega Dynamic yang cukup cantik

 Boleh masuk wish list untuk tahun 2012 ni..

 Dalam banyak-banyak jam yang aku tengok malam tadi, jam pokok kelapa inilah yang cukup menarik minat aku, dengan kombinasi warnanya terutama pokok kelapa hijau subur,


Gambar dan cerita lain boleh dibaca di sini
http://amar-variasijam.blogspot.com/2011/12/h4u-kinta-selatan-gedung-antik-dan-hub.html

1 comment:

  1. Ahad ni kalau tak ada aral kami nak pi locken 8.00 pagi.

    ReplyDelete