Friday, August 24, 2012

Beg Jam Jumbo - SOLD

Hari ini aku terima beberapa beg jam untuk dijual. Harganya dah meningkat. Bagaimanapun beg jam saiz biasa ini aku masih jual seperti harga awal tahun dahulu RM150. Untuk stok akan datang harga akan naik lagi.Untuk masa akan datang mungkin aku tak jual lagi jika harganya semakin meningkat. Jadi sesiapa yang berminat boleh sambar sekarang. SMS Jammasa untuk sebarang pertanyaan spesifikasi beg jam saiz biasa  ini.

Beg jam saiz JUMBO hanya ada satu unit sahaja..Kalau harga tawaran menarik boleh jual. Beg jam saiz JUMBO ini adalah untuk promosi. Lain kali kalau dapat stok JUMBO ini harganya mungkin tinggi sikit.Aku masih tidak dapat tentukan harga jualan JUMBO sebab tak tahu kos posnya sebab lebih berat. Kalau COD lagi bagus.Yang biasa tu pun kos pos dalam RM14-16 bergantung cara pembungkusannya.
Jadi lihat dululah 4 keping gambar JUMBO ini. Esok aku upload gambar lagi.



preview



saiz beg jam jumbo dalam kedudukan baring :+- 17 X 15.5 X 4.5 inci (43X 40 X 12 cm)


gambar penuh klik http://koleksijammasa.blogspot.com/2012/08/beg-jam-jumbo-watch-case.html

No comments:

Post a Comment