Thursday, January 31, 2013

ORIENT CERAK001W

jam yang aku jumpa  di sebuah kedai  di Ipoh. Mulanya aku ingat jump hour. Ini jam moden. Aku tertarik dengan designnya yang bergaya. Terus aku minta nak lihat dan ambil gambar. Terus dibawanya keluar ketiga-tiga biji walaupun aku nak tengok bertali coklat sahaja.. Yelah aku dah bayar untuk orient diver...












data yang dicopy dari internet. Maklumat disampaikan oleh seorang rakan di facebook dunia jam.

  • Men / Women:
    Unisex
  • Crystal:
    Convex crystal glass
  • Movement:
    Orient Caliber 46S50 - Self-winding movement
  • Water Resistance:
    50m
  • Case Material:
    28mm without crown
  • Case Diameter:
    13.4mm
  • Dial Color:
    Black
  • Band Material:
    Genuine Leather
  • Lug Width:
    22mm

nak baca dan tengok video pergi ke http://orientwatchusa.com/cerak001w

4 comments:

  1. wah...sekali 3 tu... + orient divers lagi...ermm awal sgt sambut tahun baru cina...:D

    ReplyDelete
  2. jam kat atas tak beli cikgu..snap gambar untuk kongsi dengan kengkawan aja. Parah akibat penangan moon tak sembuh lagi.Orient tu ambil sebab ada kawan mencari.

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. lestrouble....kedai kat pekan lama ipoh, kedai jam ah lek. Cuma tinggal yang putih aja.

      Delete