Tuesday, February 5, 2013

ORIENT CERAK & FERAP

Daripada hanya suka-suka memaparkan jam yang aku temui disebuah kedai, akhir dua orang rakan facebook dunia jam membeli 2 ketul jam Orient Cerak. http://jammasa.blogspot.com/2013/01/orient-cerak001w.html

Hari ini seorang rakan sekerja meminta aku surveykan jam orient multiyear calender. tapi lain yang aku jumpa. Rupa-rupanya ada banyak jam Orient Cerak ni. Ada juga Orient Ferap. Maka aku teringat seorang bro yang menegur aku semasa dikedai jam ketika aku membeli jam orient cerak sabtu lepas. Kata bro tu, jam ni ada versi terbaru. Jam Orient Cerak adalah NOS.

Di bawah adalah gambar -gambar Orient Cerak.



Gambar di bawah pula ada versi terbaru rasanya ; Orient Ferab




Gambar daripada internet online shopping japon.

2 comments:

  1. Hehe.. Tq cikgu zul... Ferab pun ada gak eh..fuhh

    ReplyDelete
  2. Ferab body gold tu cantik gak Nik...masuk dengan tali coklatnya.

    ReplyDelete